Qui som

Naeko en xifres

2.650.000 m³

Capacitat
a 2022

305.500 m²

Magatzems
gestionats

40.000

TEU descarregats
el 2021

750.000

Comandes preparades
el 2020

450

Vehicles en
moviment diari

30.000

Línies preparadas
diariament

Història

La història de NAEKO es remunta l’any 1997, quan els conceptes d’”outsourcing”, “Supply Chain Management”, “Cadena de valor” o “reaprovisionament eficient (ECR)” eren termes molt incipients encara al nostre país, i semblaven reservats només a les multinacionals més punteres.

És en aquest context, que un grup de professionals procedents de diversos àmbits del comerç internacional decideixen emprendre aquest projecte que, un quart de segle després, segueix evolucionant diàriament amb la finalitat d’anticipar necessitats i garantir l’eficiència de la cadena logística dels nostres clients.

Autoritzacions duaneres (ADT, DAP), certificacions de seguretat (TAPA FSR “A”), acreditacions sanitàries, un esforç constant en implantació de noves tecnologies i desenvolupaments informàtics i, sobretot, la il·lusió de l’esforç diari per part de tot l’equip de professionals que composa NAEKO ens han posicionat com a referent del sector logístic per qualitat, fiabilitat, eficiència, flexibilitat, capacitat i servei en externalitzacions de logística integral, així com en integracions de processos específics, o projectes destinats a l’e-commerce i la logística b2b i b2c.

Missió, visió i valors

La nostra missió implica als nostres clients, treballadors, proveïdors, comunitat i accionistes.

Als nostres clients, perquè...

  • Els proporcionem un servei integral d’implantació logística amb els més alts estàndards de personalització, informació, seguretat i flexibilitats del sector.
  • La continua línia d’inversió ens permet ampliar l’oferta de serveis i qualitat.
  • Desenvolupem noves idees i oportunitats per tal d’acollir els seus futurs creixements.
  • La nostra finalitat és ser mereixedors de la seva confiança pel nostre acompliment, transparència, accessibilitat i senzillesa en el tracte.

Als nostres treballadors, perquè...

  • Respectem la seva dignitat i reconeixem els seus mèrits.
  • Proporcionem un sentiment de seguretat i continuïtat en el seu treball.
  • Retribuïm valorant la seva aportació.
  • Proporcionem un entorn de treball segur, net i endreçat.
  • Desenvolupem els seus coneixements professionals mitjançant la formació continuada.
  • Facilitem la comunicació com a mitjà d’expressió de les seves suggerències.
  • Aprovem l’equilibri en la seva relació treball-família.

Als nostres proveïdors, perquè...

  • Reconeixem i valorem la seva col.laboració necessària per tal d’assolir la nostra missió.
  • Assolim els graus més alts tant de confiança com de compliment, mitjançant la millora contínua en la relació.

A la nostra comunitat, perquè...

  • Respectem el medi ambient i els recursos naturals.

Als nostres accionistes, perquè...

  • Mantenim una posició de solvència, seguretat, creixement controlat i continuat.
  • Aquests principis d’actuació ens permeten proporcionar un bon retorn a la seva inversió.

La nostra visió la definim en:

  • Ser el col·laborador de referència per l’excel·lència del servei logístic prestat.
  • Esgotar la superfície edificable a Sant Boi, consolidar el servei de NAEKO Madrid i tenir presència física a la Comunitat Valenciana.
  • Incrementar el component dels serveis tant de transport propi com duaners.
  • Diversificar la base de clients i sectors, amb productes de major rotació i valor afegit.
  • Incrementar la cartera de clients internacional.

Els nostres valors es concreten en:

  • Les Persones, atès que l’empresa son les seves persones. I és per això que el seu desenvolupament personal i humà és un objectiu compartit tant per l’empresa com per tot l’equip.
  • La Implicació, per tal d’assolir l’excel·lència i personalització del servei.
  • La Humilitat, com a eina d’anàlisi per a la decisió i l’acció.
  • La Prudència a les nostres actuacions, per tal de no prendre riscos que no garanteixin el bon camí.
  • La Professionalitat, per tal d’encertar en les nostres decisions.
  • La Flexibilitat, per tal de posar-nos en la pell dels nostres clients i poder-los respondre adequadament a les seves necessitats.

Equip

Xavier-Roma

Xavier Roma

Conseller Delegat
Jordi Rabasso

Jordi Rabasso

Director Comercial
Guillem Casòliva

Guillem Casòliva

Director de Logística
Carmen Nickstat

Carmen Nickstat

Handling Manager
Rafael Anri

Rafael Anri

Director d’Administració i Finances
Javier Valverde

Javier Valverde

Director de Qualitat
Alejandro Márquez

Alejandro Márquez

Director d’Operacions Madrid
Alejandro Zunszain

Alejandro Zunszain

Director d’informàtica i seguretat